.eget recept

Godkväll tisdag :)

Imorse hann jag träna innan jag börja jobba, lovely!!!
Så blev en pw med Orvar på ca 1km som uppvärmning :) sen in på gymmet och sprang 2km. Därefter ställde jag mig lite på crosstrainern. Jag har ju en väldig träningsvärk idag sen igår, så Yey att jag tog mig till gymmet ;)

Nu ligger jag i loppelådan, jag vet klockan är inte ens nio. Men jag älskar och ligga i sängen, blogga och se tv. Mkt hellre här uppe än nere i vardagsrummet 😜
J är inte hemma från jobb än, förhoppningsvis kommer han väl snart.

Jag testa på nytt recept idag som jag själv kom på. Mkt gott faktiskt:)

Kycklingfilé med stekta champinjoner och bambuskott. Sen lite matlagningsgrädde i och en bruk krossade tomater, och sallad till det. Det blev faktiskt gott ;)
Koka pasta med till J så han kan äta nu när han kommer hem, lätt och gott :)

Imorgon ska jag träffa Josefine min PT. På morgonen, kanske bäst och sova snart så jag är i toppform imorgon ;)

Hur har eran dag varit?:)
Hoppas bra! Ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0