.gym intervju och rullor

Idag har jag varit ledig, underbart! Men såklart har jag haft fullt upp ändå :)
Tog sovmorgon till åtta halv nio, skönt :) åt frulle. Sen plocka jag undan och satte igång tvätten :)

Sen packa jag mig och drog mig till gymmet, där körde jag satan, Woho ! Kändes riktigt skönt när jag var färdig. Duscha och basta där, himla skönt och basta ;)
Därefter drog jag till en intervju. Gick faktiskt ganska så bra tror jag :) riktig bra tror jag nästan :)

Nu ikväll så blev det hemmalagad köttbullar sås potatis till middag, gottit. Därefter drog jag och hämta Mathilda och Clara, vi drog till mossby och åkte rullor, närmare 2km :) kul, men askallt :/

Nu ligger jag i loppelådan, imorgon är det dax för jobb igen.

Och ni glöm inte bort, fråga om ni vill ha svar på ngt eller tips :)
Godnatt mina fina 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0