. Gym PT rullor

Godkväll onsdag :)

Idag har varit en super dag :)
Mötte upp Jusse 8,15 på gymmet imorse och visade mina muskler ;) höhö!
Men attans det börjar ta sig, ändrade programmet lite och nu har jag fått hemläxa! Wish me luck ;)

Tog även Orvar på en pw runt en annan skog här i Skurup, mysigt och super härligt eftersom solen strålande :) lunchade ute i trädgården idag :)

Hade stängning idag på jobb, stängde ute i med det underbara vädret :)

Därefter drog jag till mossby och åkte rullor med mig själv. Lyssnade på musik njöt av havet och tycker själv jag blivit bättre på att åka, även om jag fortfarande är kass :p 3,5km blev det nog minst :)

Har haft en riktigt härlig dag idag, träningsvärk överallt men vad gör det;)?
Nu ska jag mysa ner mig med J och Greys på tv!

Hoppas ni oxå ha njutit av solen idag ☀!

https://cdn1.cdnme.se/278641/7-3/pic_516ef4b5e087c3458aa67401.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0