.helgen och annat

Oj förlåt en hel vecka sen mina härliga uppdateringar. Men det har varit späckat schema. Sen är det ibland bloggappen som klyddar.
Men nu går det :) hur är allt med er?
Här flyter livet på som vanligt😊

Förra veckan träffa jag Jusse, nu är hon i Kenya, tränar och har semester, hoppas verkligen hon njuter där nere :)

Jag håller på och tränar och sover 😜 jag är så trött om kvällarna, även om jag haft sovmorgon, är det bara jag som är extremt trött just nu?

I helgen var det fredagsmys med min J❤ även om vi bor ihop så är det inte ofta vi hinner träffa och umgås, vakna han och jag!

Lördagen var det först pw på morgonen, sen emporia med lillasyster, shoppa lite, och inom media Markt och köpt ny tvättmaskin 😃 wiho! Vår har krånglat asmkt. Nu hoppas jag den nya ska funka asbra 😃
Och på lördagkvällen begav vi oss hem till Emmsi med familj ❤ underbara kväll! Supergod mat och riktigt riktigt god efterrätt, åh!!! Och lite god dricka och perfekt sällskap! Kunde inte blivit bättre 😊 hoppas även Emmsi tyckte det, hon blir ju strax 25, jisses!

Och söndagen var det dax för J;s första seriecross tävling😊 och han var så jäkla bra! Han körde kanon, och försökte och gjorde sitt bästa trots att han brutit nyckelbenet för mindre än 5 veckor sedan. Är så stolt över honom, och hoppas själv att han är glad över hur han presterande i helgen😊❤

Nu tänkte jag snart sova, ny dag imorgon, men först kramkalas med min älskling!❤

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0