.kosläpp på Lantan

Godmorgon torsdag :)
Hur mår ni dag?😊
Idag har jag sovmorgon så himla skönt, men har redan varit uppe en stund, men gick och la mig i sängen nu igen och ser tv :)
Har testat min nya tvättmaskin idag 😃 igår satte vi den så den skulle vara färdig imorgonbitti, och allt var färdigt :) och jag får in så mkt i den 😊 nu fortsätter jag tvätta. Riktigt kul och tvätta nu igen ;)

Om en stund ska jag antingen springa här ute, eller åka till gymmet. Vi får se vilket jag väljer, och ikväll blir det jobb 😊

Igår så träna jag mitt pass jag fått av Jusse, sen åkte jag på kosläpp på Lantan, mysigt :) perfekt vårdag och kul och träffa dem man gick gymnaiset med 😊
Och när jag kom hem grilla vi kycklinghamburgare, och grönsaksspett, mums!!!


Ha en fin torsdag!

https://cdn3.cdnme.se/278641/7-3/pic_51798b309606ee33273f02c1.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/278641/7-3/pic_51798b76ddf2b372ddd11206.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0