.långtpasspåjobb

Ja som ni ser kommer mina inlägg upp några dagar efter jag skrivit dem ibland :/ sjukt konstigt!

Igår var jag på gymmet, körde satan:) och till lunch blev det proteinbars och fitnesshake ;) och jag var på nytt ställe igår på jobb, himla kul och eftersom jag visste vem vissa var där! All erfarenhet är bra erfarenhet, man lär sig vad man vill ha eller inte ha!:)

Idag hemma har jag köttat lite själv, gjort ett par övningar och gick en liten pw med Orreborre oxå i solen, mys:)
Nu sitter jag på jobb, ska jobba nästan ett dygn nu;)
Kollar på Bert just nu, vilka minnen, haha!

Ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Linda -50,5 kg

Ojoj, vart var du och jobbade igår? :)

2013-04-27 @ 16:29:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0