.söndagen idag

Min söndag har varit mysig :) åkte till Svedala hämta mamma sen körde vi och gick i skogen, så mysigt :) 3km blev det nog minst:)
Sen blev det en snabb runda inom Anna och barnen :) åh vad glad man blir av dem! Och lilla Thea, underbara du, när du kom med dina små steg mot mig! Älskade trollunge! ❤

Därefter lämna jag mamma och Orvar följde med mamma, så stack jag till Emmsi Daniel och lilla Silas 😊 där blev det myspys massa snackande och umgicks, mysigt och behövligt! Lilla killen var ju sjuk men så härligt och se dem igen! 😊 mys!

Åkte och hämta Orvar hos Mammi, gick en promenad sen fick jag köra in till Malmö och lämna ett papper till tiken. Så jag fick mysa med valparna, åh! Nu börjar dem flytta, kommer sakna dem!

Nu sängen, imorgon ska jag öppna, herregud!

Godnatt!

https://cdn1.cdnme.se/278641/7-3/pic_5161ce189606ee4baf850f1f.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/278641/7-3/pic_5161ce32e087c31a20ebd2a7.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2013-04-08 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0