.tattoossss

Just nu gör jag inte så mkt på jobb, har jobbat hela natten oxå så är lite trött just nu. Men energin ska väl vakna den oxå :)

Jag tittar på tatuerade tjejer. Och jag tycker att vissa klär det väldigt snyggt med tatueringar. Men jag? Passar jag i sådant? Jag vill ju gärna att jag ska ha något som betyder något för mig :) har hittat en as snygg tatto som jag tycker är så jävla snygg!!!
Sen är det ju rädslan ifall det gör ont, ångrar man sig osv?

Vad säger ni som är tatuerade? Ångrar man sig? Gör det ont? Klär alla i tatueringar?

Tillochmed min bästa vän är tatuerade, Och hon trodde jag inte skulle ha nån, men hon våga, fast hon erkände att det gjorde sjukt ont :p

Åh ångest, för vissa tjejer är verkligen assnygga i tatoos ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, lycka till ;)

2013-04-29 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0