.härligdag på mitt lååånga jobbepass

Härliga dag!

Har jobbat hela långa dagen, men vad gör det när man trivs med sitt jobb?
Idag har jag varit på Svedala Badet och simmat och solat lite med en från boendet :) därefter var det hem och laga kvällsmat till alla här på boendet, därefter drog vi till allsång i parken här i Svedala! Där vi satte oss och så kom min syster med familj och mamma dit. Hur härligt är inte mitt jobb då Så säg? Tränat med simning idag, varit och lyssnat på musik och underhållning. Fick även busat med mina systerdöttrar. Vilken kanon härlig dag jag fick på jobb 😍

Nu ligger jag och ska försöka sova bättre inatt än igår, och imorgon ska jag hem och kramas med min Sambo som går på en veckas semester, Yey!❤️

Nä nu njuter jag av livet, för det verkar gå på rätt håll för mig, härligt!❤️

Godnatt💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0