.påskdagen mysig trots jobb :)

Söndag påskdagen!
Imorse var det dax för mig och jobba igen, även om det är drygt och gå upp och kanske inte vara ute och ränna om kvällarna, så är det himla kul och komma till jobb ändå :)

Idag bestämde jag mig för att gå emot ngt jag verkligen inte gillar. Men jag gjorde det med min telefon, och nu gjorde jag det igen, fast med en IPad 😉 så jag införskaffade en iPad idag, packa in den, så blev det typ som en påskpresent till min Älskade J. Som länge velat ha en och just idag, kände jag för och vara lite extra gullig. Tänkte faktiskt även på mig själv och bloggandet 😉 så nu är vi iPad ägare, min älskling blev så sjukt glad när jag kom hem med den!
Finns nog ingen bättre känsla när man kan ge någon något dem verkligen vill ha, man ser lyckan i dem och känner kärleken!❤

Så efter jag kom hem, gav honom den gick jag ut och vila på en solstol typ med filtar. Helt underbart. J kom ut sen bestämde vi oss för sticka till Ystad och fixa nån saker, sen när vi var där sa jag, vi drar till kåseberga!
Sagt och gjort, där gick vi och myste. Jag J och Orvar. Gick uppe på Ale stenar. Så långpromenad avklarad idag med. Helt underbart vart det!❤

Väl hemma nu ikväll så grilla vi, åh det är så gott! Vi har även hyrt filmer så blir nog en lugn mysig kväll som avslut med mina älsklingar!❤
(fast jag är så sugen på göra ngt, som spela Air hockey😜)

Ha en mysig kväll!💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0