.pizza vs sallad

Såja snart är söndagen slut!
Jag sitter och väntar på min sallad, gör oftast alltid egna sallader när vi beställer, det blir godast så ;)

Idag i min sallad har jag;
Isbergssallad
Tomat
Gurka
Paprika
Riven ost
Ägg
Kyckling
Räkor

Och till det får man en sås och något sorts bröd, mums mums hoppas jag det blir. Såg att jag fick stekt ägg till salladen, inget jag gillar, hellre kokta ägg.
Dem andra äter pizza, så jag tycker själv jag är grym och tar en sallad;)

Såklart blev det gymmet innan 20 min intervall på löpbandet +20 min pw på bandet. Sen blev det lite hoppa hopprep, sen 15 min på crosstrainern, och nu har jag ännu mer träningsvärk! Men det är fett som lämnar kroppen som jag brukar tänka ;) blev ett bra pass idag ändå, och även fötterna värker lite.

Nu är salladen nere, och jag ska upp i sovrummet och se på tv medans dem andra ser cross i vardagsrummet.

Hoppas ni har haft en skön söndag, jag har slappat trots jag varit på gymmet, sjukt skönt :)


Kommentarer
Postat av: Kirsi, grannen från Skurup

Hej Martina :) har följt din blogg men varit dålig på att kommentera. Hoppas allt är bra, måste säga att du inspirerar mig med din träning :) roligt att läsa. Har du ändrat på maten med?

Stor KRAM/ Kirsi

2013-03-11 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0