.sjukhus, emporia

Hejhopp!

Då är snart tisdagen slut, åh vad jag längtar efter en ledig dag, och inga måsten. Bara ligga i sängen och se film och ha kuddkrig 😜

Har faktiskt varit ledig idag men har varit iväg, fick vara ledig idag för vi skulle till Sjukhuset med J ❤ och det gick faktiskt ganska bra där, så det är väl bra. Sen så tog vi lite frukost vid havet efteråt. Så mysigt :) lite pw med Orvar :) myspys!

Har även varit en snabbrunda inne på emporia med Clara, hitta en snygg klänning :) vi får väl la se om jag köper den till mig själv som påskpresent 😉

Nu ikväll så grilla J, och jag passa på och plocka undan dammsuga och lite små städande och min kära kusin låg i soffan medans vi gjorde det 😝. Men Så skönt att det är färdigt, och grillat, bubblan vad det är gott!

Nu kallar sängen, imorgon ny jobbedag och även passet på gymmet, Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0