.söndags slapp

Söndagen är strax slut, jag ligger redan i loppelådan, underbart!

Idag har jag verkligen bara slappt hela förmiddagen, +halva eftermiddagen men skönt var det 😜
Igår var ju jag och Orreborre på fest hos vår Oliver :) var riktigt trevligt faktiskt, tildan kom till Svedala sen så drog vi dit tsm. Men det var kul, kul att träffa några kända ansikten igen, och antagligen sov jag och Orvar så länge idag eftersom vi inte brukar vara på fest så länge 😁

Och idag var det slappat ju, sen körde jag J och Orvar till Ystad, jag och Orvar körde en Pw vid stranden, J satt kvar i bilen 😝 skönt och kunna små träna så med hunden, underbart!

Nu ska jag mysa ner mig med lite gottit, imorgon är det dax för gym och jobb!

Hoppas er helg varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0