.törringe igår

Påskafton redan.
Igår var jag ledig, så himla skönt faktiskt. Körde mitt pass på gymmet igår innan lunch :) gick helt okej faktiskt :)
Även fast man är ledig så kan det vara skönt och röra på sig ;) extra energi in!

Sen följde jag med Basse och J in till Burlöv, gick där en stund sen var det hemfärd. Och tagga Törringe!

Vi käka grillat här innan, drack massa gott;) och även jag drack, var väldigt längesedan jag festa. Första gången jag var ute detta året! Perikles åh underbara ni! Älskar verkligen deras musik och glädje!
Jag, Smulan, Clara Rebecca Basse och J var här hemma innan, sen kom Matilda oxå :)
Och på törringe så träffa jag Jojo, underbara du! Vi dansa loss och åkte tillbaka i tiden när det kom låtar som vi dansat till på slagt! Herregud! Kvällen var toppen, lite drygt när vi skulle hem, men det överlevde vi.

Snart är det dax för mig och jobba :( hade nog hellre stannat i sängen idag 😜

Igår var en underbarkväll tack alla inblandade! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0