.torsdagen snart sluuuut

Torsdagen lider mot sitt slut, alltså visst är det jobbigt att gå upp och jobba, vissa dagar värre än andra, men tänk så fort tiden springer iväg egentligen, det är torsdag snart helg och sen kör vi om igen! Sjukt egentligen :)

Igår var jag uppe och pw 2km innan jobb med Orreborre :) alltså ibland älskar jag bara naturen här ute vid oss, vi gick på fälten:) åh jag vill ha vår, men sen så plötsligt börja det snöa, mindre kul. Men får se det positiv, snöbollskrig på jobb med barnen, dem älskade det! :)

Igår körde jag passet på gymmet, vilket innebär idag att jag inte skulle göra ngt sådant, så intervaller på löpbandet stod på schemat sen körde jag vanligt spring och pw en stund efter, sjukt skönt!
Och det bästa var att big Bang visades på TVn på gymmet, älskar det!!! :)

Nu ska jag sova, imorgon är det fredag och försover jag inte mig så ska jag starta dagen på gymmet innan jobb! Härligt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0