.usports

Såååja nu är torsdagen avklarad, veckorna känns långa men ibland är det som det går sååå fort:)

Idag har jag jobbat, sen åkte jag in till Usports, mötte uppe J och Tini där och skulle se om där var några fynd :) träningskläder var nästan helt tomt, men fick med mig ett par nya träningsskor, väska strumpor virtago och lite annat smått och gott :) så idag blev ingen direkt träning, men ändå fokuserad på träningen. Imorgon bitti är det dax och köra ett mördarpass igen, nu ligger jag taggad i sängen och tänker hur grym jag ska vara, undrar om jag tänker det samma när kl ringer tidigt imorgonbitti, men som sagt fredag imorgon, Woho!

Godnatt mina kära!

Och Orvar vad vore jag utan dig, våra promenader och mysstunder! Älskade Goa hund!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0