.1år sedan man förlora körkortet

Åh igår för ett år sedan, var en fruktansvärd dag för mig!
Jag blev av med mitt körkort, för fortkörning!
Min första tanke var att nu rasar hela min värld ihopa! :(
Och så kände jag, jag kunde inte sluta gråta eller något. Grät hela vägen hem!
Minns allt som igår, jag skulle egentligen på tjejmiddag men fick ställa in, åkte iväg med J på crosstävling på kvällen.
Efter en tuff dag somnade jag i husvagnen bredvid J och O.

När jag vaknade dagen efter så hade jag fått ett mms av min syster och där var en bild på finaste Thea!!! Jag blev moster!
Hon blev ett ljus i mörkret!❤

När vi kom hem från tävlingen, så fick jag flytta hem till mamma, mamma hjälpte mig mkt, fick köra mig till jobb och så. Men vi fick en underbar tid tillsammans jag och mamma under dem 2 månaderna!❤
Känslan av att flytta hem var värre än hur det var, jag kunde plötsligt gå och hälsa på mina vänner efter en jobbedag, jag träffade min syster och familj ofta. Men helt underbart var det egentligen, att kunna hälsa på mina vänner, träna, hjälpte mamma att komma igång med träningen, sakna J lite. Vi var även mkt i Trelleborg i mammas husvagn, perfekta rundor att springa på stranden med Orvar en sommarmorgon!

Så trots det var fruktansvärt för mig i början, så blev det mycket bättre än vad jag någonsin kunde tro det skulle bli.

Jag fick sluta på mitt ena jobb, vilket har gjort att jag har ett nytt bättre roligare jobb nu, än innan :) och det är i Skurups trakten, underbart!

Och idag blir min lilla goding Thea 1 år! Som du förgyllt mitt liv och dagar! ❤

Tänk vad fort ett år går, ta vara på tiden, den kommer inte tillbaka!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0