.fullspäckad dag

Godkväll mina läsare :)
Hoppas allt är bra med er?

Här är allt bra efter en fullspäckad dag :)
Imorse så blev det intervaller här hemma på en av mina rundor jag har med Orvar, allt gick super, Orvar springer lös. Men idag kom där en hare!!!!
Första gången han såg en så nära och var lös, behöver jag säga att han jaga den?!
Jisses, haren sprang, Orvar sprang och jag sprang för att få stopp på Orvar, ja jävlar mitt ute på ett fält, men när Orvar inte såg mig ( eller om haren försvann i ngt hål) så kom han till mig.
Fy fasiken vad trött jag blev, men 20 min intervaller på morgonen utan frulle och springa satan rätt mkt :)

Idag hade jag stängning på jobb, gick väl helt okej :) stängde ute i det fina vädret, helt underbart :)

Efter det så kötta jag mitt pass på gymmet :)
Och därefter så tog jag rullorna istället för springa intervaller. J,s syster var med mig idag, kul :)

Nu ligger jag i sängen, ser hockeyn och kommer somna strax!

Sov gott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0