.fullspäckad torsdag

Torsdag kväll 😊

Denna dag har gått i ett, idag var det förskolans dag. Vi hade en riktigt mysig dag. Vi var på en lekplats/område där det kom några fotbollskillar och lärare som fixat lekar och så till våra barn, och ljuvligt väder hade vi 😊 vilken toppen dag, avslutade såklart med grilla hamburgare där, myspys!

Efter jobb var det hem och byta om, körde ner till gymmet och körde mitt mördarpass från Jusse, gick super, och istället för och ta intervaller på löpbAndet eller crosstrainern så drog jag ut i det fina vädret 😃 och det gick så jäkla bra! Happy girl 😃

Ikväll blev det en sväng till Trelleborg med Mathilda, hämta lillasyster och så drog vi till Ica Maxi och handla 😊 gick även en promenad vid havet med prewvorre, mys!

Nu ser jag slutet på esc sen är det dax att stänga ögonen😉

Godnatt mina kära 💋👣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0