.gym let's Dance final

Godkväll :)

Här ligger jag ensam i sängen, J har åkt iväg för och tävla. Och jag ska jobba extra i helgen.

Idag på gymmet, gick det ganska så bra, bättre på slutet och jag kände mig så grym efteråt, bra pepp alltså. 😊👊💪
Körde passet jag fått av Jusse, 3;dje gången jag gör det nu, bättre och bättre går det 😊

Även jobbat idag, sen plockat undan här hemma lite :) men har lite kvar 😜

Varit och ätit med Smulan Rebecca Larry och lilla Rasmus 😊 dem bjöd på grillat, mums, såg även let's Dance.
Tyckte båda var värda att vinna, ville nog Oscar skulle vinna, men jag blir inte arg för att Marko vann 😊

Nu godnatt, imorgonbitti väntas jobb, sedan får vi se om det blir utgång eller inte 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0