.härlig dag, picknick mm

Vilken härlig dag 😊

Började med jobba, och idag var jag i Abbekås, vi tog barnen till stranden en stund, så jäkla härligt, vädret är ju helt underbart ☀
Riktigt varmt och skönt har det varit idag😃

Efter jobb drog jag hem, tog orvar pussa på J sen åkte jag vidare, mot Svedala 😊 lämna Orvar hos Mammi, där alla andra barnbarnen var så fick hon passa alla ;)
Därefter mötte jag upp Emmsi och Silas på Ica :) handlade vi till picknicken, en god sallad från Ica baren och Loka och dricka :) mums!!! Försöker lära mig dricka bubbelvatten, är trött på vanligt vatten och ska helst inte dricka massa annat. Sen hade vi mysig picknick i Stadsparken, åt myste snacka och busa en massa på lekplatsen:) så himla mysigt! Dock glömde jag använda kameran :/ men underbart var det❤

När dem cykla hem, körde jag till Mammi, skulle hämta Orvar och dra ut till Torup, men min mellersta systerdotter Bella ville gärna följa med moster i skogen och springa, så det fick hon 😃
3 km intervaller i kvällssolen och sen körde vi lite övningar efteråt. Hon var så glad och stolt att hon orkade:) min duktiga kicka :)

Nu ligger jag i sängen, ska strax sova, lite big Bang nu sen somnar jag bredvid J❤

Hur har er dag varit? Hoppas bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0