.kristi flygare

Kristi flygare, denna dagen har jag nästan bara varit ute. Känns så iaf.
Började dagen med försök till sovmorgon, kolla tv. Sen när kl blev runt 11 så åkte jag och hämta mina avlösarbarn. Vi åkte till bräknhehus, lite skog med lekplats.
Såklart efter en liten stund började små regns, hem till barnen och hämtade regn jacka, därefter tog vi till en annan lekplats, barnen älskade det:) och solen visade ju sig sen igen:)
Lämnade barnen sen efter lekt ute i flera timmar.

Då drog jag in på gymmet, körde mage där.
Därefter drog jag till Ica och handlade sallad. Ut till svaneholm och körde intervaller runt hela sjön. Riktigt härligt. Orvar var såklart med mig hela dagen. Färdigs där tog jag fram salladen och filten så blev det mini picknick jag och Orvar, sallad och dricka. Gottit:)

Nu ligger jag och skriver på ipaden ;)
Till kvällsmat blev det grillat, mums! Och vi satt ute och åt utan att frysa!!!! Underbart!

Hur har eran dag varit?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0