.landskrona kalkonchips

Hej hopp!

Tänkte bara skriva lite om gårdagen på dagen, då vi var i Landskrona och hejade fram J på tävlingen. Men tyvärr gick det inte hela vägen för J :(
Men det kan inte gå bra alltid, men vi hade kanon väder, supertrevligt och myspys där!

Och jag tog mig även på intervaller där uppe, på dem mindre crossbanorna, puuuh säger jag bara, i as varmt väder, och så. Men jag gjorde det ändå, stolt över mig själv!

Idag testa jag på göra kalkonchips, undrar om J märker nån skillnad i chipsskålen :p

När man gör kalkonchips så köper man vanligt kalkonpålägg, in i ugnen på 175grader tills dem blir lite gyllen bruna, jag råka glömma mina så dem blev lite mer :p
Nyttigt och bra tips från Min PT Jusse, hoppas dem är goda oxå ;)

https://cdn2.cdnme.se/278641/7-3/pic_519928adddf2b33591688c46.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0