. Ledig och målat

Inlägget skulle komma upp igår, men det blev inte riktigt så.

Idag blev jag oxå ledig, väldigt skönt faktiskt, för nu jobbar jag 11 dagar på rad :) men jag trivs med mina jobb, och det är väl inga långa pass direkt 😜

Idag har jag målat och målat, wohoo! Men än är det inte färdigt.
Stack även ner till gymmet och körde ett intervall pass, åh herregud. Men det gick bra :) härligt och röra på sig.

Imorgon är det jobb, och även ska mitt träningspass göras imorgon 😃 sen får vi se om det kanske blev stan på eftermiddag/kvällen ;)

Har varit med J nu ikväll på Bökes när han och Tini körde :)

Nu ska jag drömma om utlandsresa, jag är så sugen på åka iväg!!!!😁


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad i hela friden ska DU med pallar till? :P

2013-05-29 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0