.mååååndagledig

Måndagskväll.
Idag blev jag ledig från pd, faktiskt jäkligt skönt 😊
För min mage har varit helkass, ont i magen, så fort jag åt ngt så fick man gå på toa 😏 vet inte vad felet var/är. Känns lite bättre nu ikväll, hoppas det lägger sig.

Våga Dock inte träna idag eftersom jag inte behållt något i magen.
Så imorgon, då hoppas jag att jag kan kötta järnet på gymmet 😃
Man saknar att gå dit där faktiskt ☺.

Ikväll blev det tacos med kvarg till, och Ola-Conny och Morgan på tv, haha alltså jag bara skrattar åt dem när jag ser deras serie. ibland undrar man alltså, nån mer än jag som gillar den serien?

Nu ska jag sova, och vakna pigg och frisk imorgon!

Och dessutom har jag världens bästa bff, Emmsi, vilka planer vi smider ;) thihi!

Godnatt mina kära!😍


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det ska verkligen bli superroligt :D

2013-05-22 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0