.måndag ny vecka med tränar tag

Måndag, dax för ny vecka nya tag! (träningstag ;)) Ge inte upp!!! :)

Jag klarade förra veckan, åt inget godis alls! Är så jäkla stolt över mig själv!!!:)
Igår på kalaset, tacka jag nä till alla små kakor, jag tog en extremt liten bit tårta, som hon hade bakat själv utan massa tillsatser. Men annars så åt jag jordgubbar där, så drack jag mest vatten. Lördags kvällen var oxå då jag hade sådant sug efter godis, men är det värt det försökte jag tänka.
Att äta ett snickers då ska du typ löpa 20 min för att få bort dem kalorina, är det värt det?
Jag har egentligen en ätardag i veckan har min PT sagt, men nu jävlar vill jag förändra, och ska jag äta skräp så ska jag känna att det är värt det :)

Är så glad för min egen skull, inget skit har jag tryckt ner i min kropp förra veckan :)

Imorgon ska jag äntligen få träffa Jusse igen, och antagligen bli helt slut efteråt, men hon ger en en sådan kick! Hon vet nog inte själv vilken stor betydelse hon gör för en, men tack Jusse, och glöm inte kika in på hennes blogg;
Fokusonfitness.blogg.se

Och idag har jag även varit ute och kört intervaller i ca 22 min, 2,5km blev det, inte mitt bästa resultat, men jag har iaf gjort det. Sen körde jag lite mag från min träningsapp!
Ladda ner den, den är bra när man behöver olika träningstips och hjärnan lagt av ;)

Nu äter jag Fiberhavregrynsgröt med blåbärskvarg hallon och blåbär, asgott!
Innan hata jag havregrynsgröt, nu när jag vet vad den kan göra för kroppen, i like :) haha!

Snart dax för jobb!

Vi hörs mina söta!💋

P.s Glöm inte bort att du kan lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0