.min helg

Godkväll i stugan!

Hoppas er helg varit kanon?:)
Min har varit iaf :) fredagen var sådär, men den slutade iaf bra 😊
Och lördagen på dagen berättade jag om förra inlägget, crosstävling, solning njöt av crosslivet.
Igår på kvällen bestämde vi oss för att åka till törringe och dansa loss ;)
Jag var i val och kval om jag skulle dricka eller inte, men jag valde faktiskt att dricka. Sen får jag inte dricka förrens jag fyller 25, undras om jag klarar det ;)
Jag hade superkul med mina kära vänner, dansa nog konstant i ett par timmar, vilket träningspass egentligen ;) höhö!

Idag har jag bara spenderat dagen med mina två älsklingar J och O. Inte ofta vi bara kan ligga och slappa BÅDA två, ofta är det tävlingar eller ngt annat som händer, men idag har vi bada slappat. Och myst kolla Eurovision, magiskt, precis vad vi båda behöver tror jag. Umgås bara vi ! ❤
Ett stort grattis till Danmark som kammade hem Eurovision 😃 gillade även Bonnie Tylers låt, fastna på hjärnan😊

Nu ligger jag och tittar på hockeyn, håller tummarna för att detta håller hela vägen, kom igen grabbar!👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0