.morgonträning denna söndag

Sorry för kasst uppdatering 😜 blir så ibland helt enkelt när man har fullt upp.
Jag trodde jag skulle vara ledig i fredags, men blev inringd.
Därefter på kvällen åkte jag och O till mamma i Trelleborg, vi åt ute, på Istanbul, mysigt och sitta ute och äta, tog en kycklingtallrik, men ville ha mer sallad istället för pommes, så blev endast lite pommes. Och vatten till 😉
Därefter åkte vi hem till pappa och Mia, hade en mysig kväll tsm med min familj, och härliga skratt !❤
Detta var även första natten för mig själv sen inbrottet, vaknade av panik mitt i natten när jag drömde mardrömmar :/ men det går väl bra nu ändå, sjukt jobbigt bara!

Igår slappa jag hela dagen, såg film, käka frulle i sängen. Och såklart jobba jag på kvällen :)

Och nu denna morgonen har jag varit och hämtat två fyllon😜
Och efter jag lämnade dem blev det intervaller 3km runt om här, sen andra övningar gjorde jag, har laddat ner träningsappen, så gjorde lite övningar därifrån :) nu är jag nyduschad i sängen ska strax ta på mig och köra och jobba. I eftermiddag blir det kalas för finaste T!❤

Och j kommer väl hem någongång ikväll, första sm han kör iår, körde och krascha igår så kan inte tävla idag :/.

Nä skriver kanske mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0