. PT pass igår

Igår hade jag PT pass med Jusse, det gick så himla bra. Och jag lämnade gymmet med ett stort leende :) härligt!!😃

Idag imorse blev det pw och lite intervaller emellanåt, hade/har sådan träningsvärk 😜 och så körde jag på träningsappen cardio och mage 😊

Har jobbat idag, skönt nu har jag bara korta dagar kvar denna vecka. Börjar längta till helgen!❤

Efter jobb så städade jag undan här hemma, och nu mot kvällen körde jag och handla vad vi skulle ha till kvällsmat, från ICAs salladsbar ;) och så idag blev det lite cola zero till.

Därefter blev det en runda till med Orvar, gick och myste, runt och träna lite backar.

Nu ska jag sova, godnatt mina kära!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0