.Shopping jobb bio

Godmorgon söndag 😊

Sitter på jobb i soffan, väntar på där är nån som ska vakna, härligt det är lugnt just nu, var uppe länge igår 😉
Igår på dagen så var jag på emporia och shoppa med Linda ☺ hittade massor igår ☺ thihi.

Och igår efter jobb, åkte jag och älskling in och titta på FF 6 fast and furios 6!!!
Åh älskade den, så sjukt mysigt bara han och jag!❤ så därför jag var uppe länge, men värt det!❤

Idag är det morsdag, vet inte riktigt hur jag ska fira den! Har gett mamma sin ena present, för hon visste inte om vi skulle fira henne eller inte. Men jag tror jag har en överraskning till, till henne. Men vi får se sen!

Ha en fin dag!

https://cdn1.cdnme.se/278641/7-3/pic_51a1b0739606ee78fbbe0e17.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0