.valborg i Lund

Igår var det Valborgs firande, jag åkte in till Lund, festade där lite på dagen 😉 alltid lika kul där.
Man bara njuter liksom :)
Sen på kvällen grilla vi här hemma och åt lite. Därefter gick vi och la oss vid 23-24 tiden:) jag är väldigt trött nuförtiden 😜 ich nej, inte gravid ;)
Denna vecka har blivit dålig med träning, måndags var jag helt slut efter polis och mm, men imorgon så är det dax förhoppningsvis att kicka som as ;)

Idag har jag varit i trädgården och pillat lite, rensat. Jag märkte som inatt att jag vaknar till och tror larmet ska gå, så idag när man är lite trött, man får för sig saker när man går där i trädgården. Det är faktiskt läskigt att ha inbrott, jag trodde inte det skulle kännas såhär som jag känner nu faktiskt.

Ikväll var vi i Trelleborg och åt tsm med Jenny och Jimmu 😊 mysigt och trevligt 😊

Det är även min och J,s dag! 4år och 11 månader idag! Vad tiden går!

Nu ligger jag i sängen, hoppas j kommer snart, jobba 2 dagar sen ledig igen, gött 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0